domingo, 23 de noviembre de 2008

"Vacants" és ja tot un èxit!

Després de l'estrena el passat 30 d'octubre del nostre primer espectacle a la Sala Matilde Salvador de l'Edifici Històric de la Nau de la Universitat de València, "Vacants" escrita per Lluïsa Cunillé i dirigida per Josep V. Valero és ja tot un èxit de públic i de crítica. Més de 60 persones es quedaren a les portes de l'estrena sense poder entrar després d'haver plenat tot l'aforament possible, així també la crítica dels diversos companys va ser molt positiva. A hores d'ara ja estem treballant per a que "Vacants" torne a la Nau dins la programació de l'Aula de Teatre per al segon quadrimestre. I estem negociant la participació en diverses mostres de teatre d'arreu el País i la representació en diverses sales de teatre de poblacions valencianes. A partir d'ara un mantindrem informats a través d'aquest blog.
Gràcies pel vostre suport.

2 comentarios:

- Immortal Gran Pol de Mataró - dijo...

Jo et dono el meu suport i el de'n Fulgenci!!! Weno, us el dono a tots, soc el Gran Pol de Mataró i estic destinat a dominar el món!!!! avera si lany k ve vinc a estudiar a valencia i macoplo am vosaltres, jajajajajajaja. O si decidiu fer una companyia després, deixeu-m'hi acoplar tius! No vull que el meu somni de ser actor es vegi frustrat per quatre malparits....¬¬

Apa!

Unknown dijo...

Un fan incondicional que dóna recolçament a aquest projecte!

Si la comunicació no és possible... pega CRITS!!!!!!!!!! ^^